رفیق فابریک (تولدت مبارک)

روم حساب میکردی 

روت حساب میکردم

فقط با من خوب بودی ، فقط با تو خوب بودم

هواتو داشتم ، هوامو داشتی .. 

راستشو بخوای هیچی مثل تو حالم رو خوب نمیکرد 

حرفات . کارات . رفتارت ...

ولش کن عشق رو .. من تو رفیق لعنتیمو میخواستم ...

قرار بود هم دانشگاهی بشیم ... چه آرزوهایی داشتیم .. 

بهت کامپیوتر یاد دادم .. بهم ریاضی یاد دادی ... قرار بود با هم بالا باشیم ..

اما نمیدونم چی شد .. نمیدونم چی شد ... تو سر یه قضات بی جا گذاشتی و رفتی

منتظر توضیح منم نموندی .. بگذریم..

تولدت مبارک داداشی .. تولدت مبارک رفیق .. با اینکه پشت سرم کلی حرف زدی اما من احمق هنوز به یادتم :)





سخن دیگه ایی نیست ...... ایشالله هر جایی هستی موفق باشی..

امضا.شاه سیاه

۴
۰۴ بهمن ۱۲:۲۷ ملینا ...
تولدشون مبارک 
دوستیتون پایدار

مرسی.

نیست ! 

تولدشون مبارک باشه:)

مرسی

۰۴ بهمن ۱۶:۲۱ ملینا ...
متاسفم 

:(

۰۴ بهمن ۱۶:۳۶ میم . الف
من عمرا به یادِ همچین رفیقی باشم! :/
حالاچون پست گذاشتین تولدش مبارک وازاین حرفا! :///

خخ.. عیب نداره...رفیقمه :)

می‌دونید به چی فکر می‌کردم؟!
به اون کامنت که بهتون گفته بود آبجی :))))

آبروم رفته خخخ D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان