صفر

امروز دوازدهمین روز از دی ماه سال هزار و سیصد و نود و شش 

روزهای کنکوری ام را با قدرت تر از همیشه شروع کردم.


این روزها

تمام زندگی من خلاصه میشود درون این کتاب ها .. 

درون تست های شمارشی زیست و درون حلقه های بنزن شیمی 

دوران شاد زندگی من تمام شده و من ساکت شده ام 

فقط کمتر از یک سال دیگر مانده برای پایان و بسته شدن دفتر زندگی ام.

میدانم .. میدانم با مرگ تمام نمیشوم فقط از یک دنیا به دنیای دیگر میروم .. 

خوب دینی را خوانده ام .. مشاورم گفته حتما دینی را صد بزن تا کم و کاستی ها عربی جبران شود 

پر از کار نکرده ام .. پر از برنامه نرسیده ام .. اما .. اما پر از حس خوبم .. 

وقتی محو میشوم درون تست های ریاضی و هر کسی هرچقدر مرا صدا کند نمیشنوم حس خوبی پیدا میکنم ! 


این روزها

خیلی چیزها فرق داره .. ارزش های من عوض شده .. نمیخواهم کسی از گذشته ام خبر داشته باشد 

ولی خیلی از گذشته ام فاصله دارم .. بهتر شده ام .. دیگر ترسناک نیستم .. هیولا نیستم .. 

فکر کشتن کسی هم به سرم نمیزند .. ! 


این روزها 

بی آزار شده ام .. خلاصه شده ام در یک اتاق سه در چهار که فقط گاهی برای شام و ناهار و شاید دستشویی بیرون میزند .. 

در وقت استراحتم میزنم زیر آواز و میخوانم .. یا آهنگ گوش میدهم .. شاید هم اگر حوصله ایی باشد کمی بازی میکنم..

اما وقت درس همه چیز آفلاین میشود و ذهن و درس خواندنم آنلاین میشود..


این روزها 

فقط یک چیزا خدا میخواهم . 

مناسب شدن روزها برای زندگی.

شاید در ظاهر خواسته کمی است اما پشتش کلی حرف نهفته شده ! ...


این روزها و این کارهایی را که میکنم را خیلی دوست دارم.

:)

۴
۱۲ دی ۲۰:۵۴ سپهر صادقی
موفق میشی ، شک نکن :)

ممنونم. شما هم موفق باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان