داشتن تو

فقط اونجایی که شاعر میگه :


داشتن تو کوتاه بود

اما همونم کم نبود 

گذشته بودم از همه

هیچکس به غیر تو نبود..


:)



۵
بعضیا لایقش نیستن :)

دقیقا :)

۰۳ بهمن ۰۹:۲۵ *یه خانوم گل*
موافق با نظر حوا خانوم :))
ابجی بعضی چیزا و اتفاقا رو باید مث اشغال از ذهنت پرت کنی بیرون
درگیر مساعل کوچک شدن همانا و باز ماندن از کار های بزرگ همانا:))

حرف شما درست 

اما 
آبجی !؟!!
این کلمه رو با من بودی عایا ؟!

۰۳ بهمن ۱۰:۳۲ *یه خانوم گل*
اره عزیزم :))

صحیح :|

خخ
من پسرم ولی !! 

۰۳ بهمن ۱۰:۳۴ *یه خانوم گل*
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واییییییییی دروووووووغ ؟؟؟؟

دروغم چیه :| !!! 

:)))))))))))

۰۳ بهمن ۱۰:۳۵ *یه خانوم گل*
خخخخخ ابروم رف:))

خخخ .. دور از جون ! 

از کجا حس کردی من دخترم مگه؟!! خخخخ

۰۳ بهمن ۱۰:۴۱ *یه خانوم گل*
خخخ نمیدونم 
اون موقع که اومدی وبم نظر گذاشتی حس کردم دختری.
و تا حالا ندیده بودم یه پسر تو وبش اعلام کنه پشت کنکوریه:)))
در هر صورت معذرت:)

عجب ! 

معذرت خواهی نکن . برای تنوعش جالب بود :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان